Måndag.

Första arbetsdagen denna veckan är avklarad. Hoppas det inte blir lika mycke övertid som förra veckan med drygt 2 timmar varje dag förutom fredagen då de bara blev en halvtimme.
Blir så semestertider då man är mindre personal än vanligt men lika mycket (om inte mer) att göra!

Ilördags var vi hemma hos Sara och partajade! Vi hittade massa gamla skivor vi brännt för lääänge sen så jag och Sara tillbringade kvällen framför dvd:n hela kvällen och satt och sjöng;)

Ikväll kommer Cecilia hit! Vi ska kolla på stones-bilderna och äta tacos! Ska försöka få henne till att spela när&fjärran spelet med mig med!
Jag, mamma och pappa spelade de igår och de va ganska roligt även fast jag och mamma inte kunde en enda fråga och chansade hej vilt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0