Cornelis.

Så var dagen snart slut och jag ska snart stänga av lilla lappisen och sova.
 Kom inte hem fören tio över sju pga. övertid två timmar. Suttit med drivmedelsrapporter och skyltat om i butiken.
Borde åka till jobbet vid sju istället för åtta imorgon men tror inte jag orkar de! Behöver min skönhetssömn;)
Så fort jag kom innanför dörren idag var det bara att hämta smutstvätten och ner till tvättstugan. Sen upp, koka ägg och sätta på filmen jag fått från lovefilm idag. Cornelis, dokumentär om hans liv och musiken. Jag är inget stort fan av honom på något vis men han var verkligen en musikalisk människa och sånna är de alltid intressant att läsa och höra om. Allt av musik är som vanligt intressant för mig:)

Imorgon blir de kalas hos Linda hos Terje. Han fyller år så de blir grillning tyckte jag pappa pratade om!



Cornelis Vreeswijk

Kommentarer
Postat av: amelie

kung!

2007-07-19 @ 08:31:23
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0