Fredag.

Min baksmälla börjar lindra sig i ett nytt jävla rus. Jag är inte klok.
Det var sjukt jobbigt att jobba idag. Men det var det värt. Grand igår, och det var superskoj!
Gjorde massor av tokigheter och flumma runt:)
När klockan ringde imorse vid kvart över 7 efter 3 timmars sovande var jag inte tuff kan jag säg.
Och samma visa kommer det blir på tisdag efter måndagsklubben.
Men man lever bara en gång!

Ska snart börja traska in mot stan för att möta Mikael eller Andreas.

Om en vecka är jag på ullevi och kollar på S T O N E S ! Me like:D


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Oj, vad trött jag är nu. Har läst vart enda inlägg du gjort i din blogg ;-) Kanske dags att uppdatera hur det var på stones?
Jo, jag borde också uppdatera min blogg. Jag vet... Vi ses på torsdag, snygging! Ta gärna med mina nycklar då! Pusselipuss

2007-08-07 @ 22:02:50
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0