Hemmakväll.

Det är fredagkväll och jag sitter hemma, själv i soffan. Äter popcorn och ahlgrens bilar och tittar på vänner. Lånade första boxen av Sofie för jääääätte länge sen men har inte kollat på den. Kände att de va dags nu så hittills har jag sett 12 och ska snart sätta på nr 13! Man blir helt fast..Började igår och såg typ 5 stycken!

Imorgon blir de jobb. Lite av den anledningen med till att jag sitter hemma själv och är nykter!
Men funderar faktiskt på att öppna en öl! Skulle inte sitta fel..

Imorgon får jag äntligen träffa min baby efter en lång vecka. Synd att han måste jobba på Öland nästa vecka med så jag bara hinner träffa honom imorgon och en kort stund på söndag innan han åker igen:(
Partaj på kvällen! Look och Andreas fyller/har fyllt år! Look ska få den bästa present man kan tänka sig! hahaha...

Nähä, nu ska jag hämta en öl, ta en cigg och sen tillbaks till mina vänneravnitt!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken är din favoritparfym?
http://junitjej.blogg.se/1184957335_parfym.html
Ha en trevlig fredagskväll!

2007-07-20 @ 22:23:02
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0