Roskilde -07

Hemkommen från en veckas badande i regn och lera på roskilde.
Men trotts vädret har jag haft de hur bra som helst. Längtar redan till nästa år:)
Jag och Therese e alltid så jävla flumm på festival så vi hittar alltid något ställe med nytt roligt folk att partja med!
Och vi får ju inte glömma alla vitlöksbröd vi levt på denna veckan. Varför finns dom bara på roskildefestivalen? )

Mikael och jag firade ett år ifredag med..Haha, bästa stället och göra de på:P Blev inte så mkt firande, ska ut och äta på torsdag istället!

Igår var de fest igen..Jag och David började på harrys vid tretiden sen gick de utför. Avslutandes med bratt och livmusik!

Idag har jag lovat mig själv att de blir nyktert med tanke på att jag har tvättid 22.00-02.00 inatt plus att de kanske blir fest imorgon...På torsdag ska vi somsagt ut och äta sen e de ju popquiz...Och på fredag åker jag och Therese till Kristianstad på minifestival:D
Ska kolla på bl.a. Backyard Babies, Mustach, Lillasyster m.fl...

Avslutar med lite sköna bilder från roskilde! :P


image2
En lerig och regnig The Killers-konsert


image3
Me and my baby


image4
Therese i leran utanför vårt camp!


image5
Roskilde står i lågor:P


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! Kollar nog inte min blogg så ofta som jag borde=) Blev inte så mycket sommar verkar det som. Men roskilde såg kul ut. Hehe. Lerigt men ändå. Kanske borde dra dit nån gång i livet=) Ha det bra!

2007-07-12 @ 21:47:30
URL: http://alienmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0