Tivolirock.

Helgen har spenderats i Kristianstad och Åhus.
Åkte ner ifredags med Therese, hennes syster och mamma.
Ifredags åkte vi in till stan drack och åt god mat!
Igår var dagen vi åkt hit för; Tivolirock!
Vi kollade på the sounds, crazy lixx, the ark, lillasyster, BACKYARD BABIES m.fl....
Drack öl, vin, cider och bara hade de sjukt soft!
Det enda negativa grejen på hela dagen var väl att vi fick skoskav och fick gå till ICA Maxi och köpa nya skor till oss...haha...
Och att jag och Therese tappade bort varann och det slutade med att jag fick ta nattbussen själv hem till Åhus och hon hamnade i Hässleholm! Som de kan gå;)

Helt klart så var ju BYB bäst. Lite jobbigt att man är så liten bara. Vakterna ville bärt över mig två gånger över staketet men de fick dom minsann inte för mig. Första gången tyckte dom väl att jag såg lite tillplattad ut pga. alla armbågar m.m jag fick i ansiktet men andra gången var lite värre. Alla började putta på varann och lilla Mumsan flög till marken och höll på att bli ihjältrampad :S Men jag klarade mig! Som vanligt!

Med andra ord har det varit en jättebra helg och har jag lust och ork kommer de upp lite bilder när jag kommit hem och så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0