Home sweet home

Bästa året hittills i Sölvesborg!
Skönt folk, massa alkohol (för mycket enligt vissa), badande, flötig mat och de viktigaste; MUSIK!

Har sjukt många och bra minnen men skulle jag skriva ner allt här skulle ingen orka läsa de för de skulle bli så mycke:)

Måste bara nämna att Aerosmith verkligen var sjuuukt bra! Att gubbarna lirat i över 30 år och snart är 60 är för mig helt obegripligt.

En mindre bra nyhet är att jag gått och blivit sjuk så har inte varit på jobbet idag. Kan min förkylning bero på nästan en veckas festande och för lite sovande, i en bil dessutom? JA!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi ingen fara, blir fler roliga inlägg för de andra att läsa :P du e falkenbergare ju... ^^

2007-06-12 @ 20:43:30
URL: http://enlitenmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0