Kebab.

För drygt en timme sedan tog jag upp köttfärs ur frysen och la i ett vattenbad så de skulle tina fort så jag kunde laga tacos! Mmm så gott tänkte jag. När jag för en stund sen skulle gå och kolla till köttfärsen för att se om den tinad såg jag att plastpåsen inte höll helt tätt så köttfärsen vad typ grå och äcklig.
FAN va sur jag blev. Självklart så var det sista köttfärspaketet jag hade i frysen med. Damn.
Så istället blev de att ringa 83222 till charlie och beställa en kebabpizza. Jag som för engångskull knappt e sugen på pizza. Men fefferoni är visserligen aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha men duu den pizzan såg inte så dum ut den heller, och pepperoni är ju ett måste på pizza!!

2007-06-04 @ 09:35:39
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0