Min helg!

Helgen är slut. Igen. Det går för fort. Som vanligt!
Fredagen var mysig!
Lördagen tillbringades i Halmstad hos Thore och meningen var utgång till sist men jag och Mikael bangade och gick hem till honom och sov. Bäst var de när Andreas, Look och Krille kom senare på natten (som också skulle sova hos Miakel) och försökte komma in i lägenheten. Någon/några full student hade flyttat runt alla namnlapparna i hela korridoren så dom försökte komma in i fel lägenhet med bankar och slag på fel dörr.. Tur att sommaren har kommit och många studenter åkt hem till sina hemstäder och familjer! haha...

Idag har jag som vanligt varit hemma hos mor och far där jag fortfarande är och ätit god tillagad mat!
Dom är ute och går nu men så fort dom kommer hem ska dom köra hem mig för att jag inte kan gå pga skoskavet jag fick innan när jag följde Mikael till tåget !

Väl hemma ska jag kolla film, äta chips (?) och softa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0