Sverige - Danmark 3-0

Igår blev de middag hos Mikaels föräldrar. Hans syster och hennes pojkvän var där med och hälsade på.
Sen blev de taxi till slätten och kollade på fotbollen. Vilken match de va alltså! Hur sjukt i huvudet är man inte om man som supporter springer in på planen för att nita domaren? Nej, just de. Gött med seger till Sverige:)

Idag har jag och Hanna försökt planera lite inför Sweden Rock. Lyckades sådär halv bra..Som vanligt! Vi har inte bestämt hur vi ska sova. I fällda framstolar eller baksäte. Vi tar med madrass så får vi testa och känna efter när vi kommer ner. Ska bli så kul. Ett helt år sen senast ju!
Började plocka fram lite kläder innan. Så man har lite klart innan man ska iväg. Åker på tisdag och imorgon ska jag träffa Mikael så igentligen borde jag ju packa nu...
Well well...


Kommentarer
Postat av: Linda

haha sorry bruttan men jag har ätit upp allt;)

2007-06-03 @ 19:38:54
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0