Borttappat kort...Igen!

Sara började jobba kl. 06.00 idag så jag fick skjuts av henne hem efter efterfesten i morse!
Var hemma hos Robin. Eller jag tror att de va han som bodde där iaf? Lite för full för att minnas sånna små detaljer;)
Började kvällen med middag hos mamma och pappa med potatisgratäng och fläskfilé. Look kom dit med sen tog vi en taxi till första förfesten hos Per. Men där var inget vidare röjj, vi satt kollade på teve så jag och Look ringde taxi 2 och åkte till matsabengtsväg och Totte där de vanliga gänget satt och drack. Där var mer röjj:)
Vid 12snåret ringde vi taxi 3 och åkte in till grand. Efter några 6or redbull vodka tappade jag bort min lilla plåtplånbok innehållandes visakort och leg. Men eftersom detta är tredje kortet på drygt ett halvår som jag slarvat bort är jag väl förberedd och har numret till spärrcentralen sparat på mobilen. Minns dock inte att jag ringt så gjorde de ännu en gång i morse (halv 4 när jag vaknade) och fick då bekräftat att de var gjort!
Smidiga Emelie!
Efterfesten var nog kul. Minns inget alls.. Bra igen Emelie.

Dagen idag har gått åt till att tycka synd om mig själv. Kebabtallrik till frukost klockan sju på kvällen...Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0