Brödbakning och städning

Har varit duktig idag och städat hela min lägenhet. Så nu är här finare än på länge;)
Kom precis hem från willys där jag skulle handla mat. Slutade med mjölk, ost, cigg och godis. haha..Vilken storhandling! Men det är bara dumt att handla mer. Vet inte hur många gånger jag gått och handlat och köpt massor av saker som skulle vara gott till både de enda och andra. Men efter nån vecka när jag öppnar kylskåpet igen får jag kasta i stort sätt allting.
Har kommit fram till insikten att man börjar äta vääääldigt mycke mackor när man flyttar hemifrån.
Så, ja. Här går det bara åt bröd, smör och ost. Och mjölk. Har dom två sista veckorna druckit kopiöst mycket oboy.
Gott:D

Har även idag fått för mig att jag ska göra scones. Jag menar varför inte? Det är både gott och enkelt! Det kan inte bli bättre!
Sen äta de nybakta brödet , dricka oboy och kolla på filmen holiday jag fick hem från lovefilm igår!
Mys kväll med mig själv ikväll!

Mikael är i Malmö. Där och jobbar men hemma imorgon igen! Då blir de trip till Halmstad för min del!
Är en vecka sen nu han kom hem från Brasilien. Han bara reser och reser och reser.
Fick en parfym när han kom hem! Donna Karan New York :)
Inte bara det att den luktar jätte gott, förpackningen är riktigt snygg!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker också Adam Brody! H en bra kväll!

2007-06-02 @ 17:31:33
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0