Helgens bravader.

Snart är även denna helgen slut. Varför går dom alltid så snabbt?
Igår jobbade jag till 1. Bilförsäljningen hade öppet till 4 så gick upp till dom och pratade lite och åt korv:)
Fick låna hem en C30 så jag kunde åka till ica och handla.. Soft att ha bil hela helgen!
På kvällen var vi hemma hos Jonas i hans nya lägenhet och festade! Jätte fin var den!
Sen blev de utgång till harrys innan jag och Mikael tog en taxi hem!

Har precis kommit hem till mina föräldrar och ska hämta bilen jag ställde här igår.
Sagt hejdå till Mikael med! Imorgon flyger han till Brasilien för att kolla på lägenheten han vann:D
Det är sååå sjukt!

Men nu ropade kylskåpet på mig så får gå dit och kolla vad de har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0