Misslyckande.

Matlagning är nog inte min starka sida. Jag och Lollo lagade tacos innan..Och misslyckades med typ allt:P
Tacobröden brändes och ett stort rökmoln utvecklades...Ut med allt på balkongen...haha..Tur att jag hade fler!
Köttfärs i halva köket...Och när vi tillsist satt oss för att äta välte jag självklart ner ett porslinshjärta som krossades i tusen bitar...Flyt....INTE!
Men det blev gott iaf, och det är huvudsaken:)

Mikael har åkt. Han är i Lissabon nu. Imorgon går flyget vidare.
Han har inte ens kommit fram och jag har redan börjat sakna honom.
Igentligen är det inte så lång tid. Men tanken på att han är/kommer att vara på andra sidan jorden där hans telefon varken fungerar att ringa på eller skicka sms gör att de känns mer än det borde tror jag.
Men han har lovat att skicka sms från internet och maila mig!
Bäst för han:P

Imorgon blir de nog stan efter jobbet med lite shopping och solning. Betoning på lite eftersom jag inte har råd med mer... Nästan 20 dagar kvar till lönen och jag är snart pank. Bra jobbat Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0