Orka.

Är helt slut. Är så trött på jobbet så vet inte vad jag ska göra. Så mycket att göra och de spelar ingen roll hur mycke man jobbar över för de blir alltid mer att göra ändå. Förra månaden hade jag ca 30 timmar övertid utöver mina 40 timmar i veckan. Minst lika mycke blir det denna månaden med. Jag har fan inget socialt liv längre.
Jag tänker jobb, jag drömmer jobb.
Jag kan tillochmed vakna mitt inatten och fundera på om jag glömt beställa nåt eller ringa någon kund.

Är ledig imorgon iaf. Har inte planerat någonting men kände att jag behövde de för att komma bort och inte bli helt tokig !

Sitter och väntar på att Mikael ska komma hem nu. Ska köra han ner till Halmstad!
Synd, för jag skulle behövt en öl:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0