Mumsan, mumsan Världens bästa MUMSAN!

Batman+Mumsan = Sant? Nej.

Men eftersom jag är typ den bästa flickvän man kan ha traskade jag snällt med min man igår för att titta på den filmen. Och av min stora förvåning var det ganska bra. Det hade jag inte räknat med.
När vi kom ut från biografen blev jag förvånad över att det var så ljust innan jag insåg att klockan inte ens var nio och vi gått på den tidiga föreställningen. Det brukar jag aldrig hinna med !

Och jag höll på att glömma....
Idag har jag provspelat mitt ny inköpta Wii Fit :) :) :)
Haha, det var de roligaste jag gjort på länge. Jag har åkt skidor, rockat rockring och en drös andra konstiga saker.
Får se hur många dagar denna lilla grej kan hålla mig sysselsatt !

Imorgon kommer mina skivor från ginza :D


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Haha! Hörde att mamma var sugen på att slänga ut både soffbord och soffa för att kunna röra sig bättre framför tvn när ni spelar Wii Fit.

Sen längtade hon visst hem från jobbet bara för att kunna spela litegrann innan ni kom hem och lade vantarna på spelet! Hahaha...

Vad har hänt med vår mamma?!

Pusselipuss

2008-08-18 @ 16:28:15
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0