9 dagar kvar

Om två veckor sitter jag i Sydney. Vid exakt den här tiden är klockan där halv 10 på morgonen och jag har antagligen precis ätit lite frukost och är påväg ut för att göra något kul i värmen :-)
Har fixat en resedagbok så om det är någon som vill följa mig där säg till så ska jag lägga till era mailadresser!

Nyårsafton firar vi hemma hos Daniel och Frida. Vi blir ca 20 st som först ska äta middag sedan partaja!
Ska bli riktigt kul faktiskt!
Alla högtider typ nyår, påsk, midsommar etc. brukar alltid spåra ur pga all förväntan. Hoppas det inte blir så den här gången! Känner på mig att de kommer bli bra för en gång skull:)

Nä nu ska jag kolla klart på mission impossible 2!

Ha en bra lördagkväll alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh, jag som saknar dig redan fast vi träffades igår. Hur kommer jag klara mig? Min lilla lillasyster som ska ut i vida världen! klump i hjärtat

2008-12-29 @ 20:19:52
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz
Postat av: Mia

Ha en bra resa!! Kram Svägerskan

2009-01-02 @ 14:00:23
URL: http://worldaccordingtomia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha en bra resa!! Kram Svägerskan

2009-01-02 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0