Farväl Falkenberg

Igår jobbade jag min sista dag på rejmes. Det är rätt skönt nu när allt krångel är över men det var ändå lite ledsamt att säga hejdå till alla jobbarkompisar. Jag har träffat dom i två och ett halvt år nu fem dagar i veckan och nu ska vi helt plötsligt aldrig ses mer. Förutom nästa fredag då det är julfest, de blir inget riktigt håll i gång utan mig.
Sen har Tobbe lovat att telefon-tracka mig med lunchdejter..Haha...

På kvällen åkte jag till Mikael. Vi skrev på hyreskontraktet till vår nya lägenhet!!!! En trea på 106 kvm... :)
Ligger i samma hus som Mikaels redan bor i så om det är någon som är sugen på att bära möbler den förste Mars är det bara att säga till.

Man kan sammanfatta gårdagen som ett avslut av Falkenberg och ett påbörjande av Halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0