Australien?

Nu har allt sjunkit in lite bättre och jag är redo att gå vidare.
Jag ska först och främst läsa på komvux, matte c och engelska b.
Så jag kan söka in till högskolan i höst.

Men har kommit fram till en ypperligt bra idé!
Då Rejmes kommer betala ut 4 månadslöner till mig utan att jag kommer behöva va där har jag beslutat mig om att resa iväg ett tag. Eller nästan beslutat iallafall. Har alltid velat åka till Australien och nu har jag verkligen min chans.
Aldrig någonsin mer kommer jag få lön utbetalt i X antal månader och slippa jobba. Kunna göra vad som helst.
Det enda som hindrar mig är att jag kommer vara borta så länge ifrån Mikael och jag vet inte hur jag kommer klara av det. Och sen får jag åka själv, vilket också kan va jobbigt. Men va fan..Detta händer bara en gång i livet så varför inte bara köra??

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh nej, nu börjar jag nästan gråta.

Inte åker du väl iväg så långt bort helt ensam?

Love you!

2008-11-23 @ 21:11:30
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0