Update.

Jag är en dålig bloggerska. Min syster har sagt de ett flertal gånger men utan framgång!

Så vad har hänt den sista tiden då?

Jo..Jag och Mikael har bokat en resa till London veckan innan jul för att julhandla, kolla julskyltning och lite sånt trams;-) Mys!

I samma stund som vi bestämde oss för att boka resan beslutade jag mig för att börja spara pengar och inte handla samma grejer....
De slutade med att jag typ två dagar senare satt och tittade i tidningen en morgon och såg ett jätte(!) bra erbjudande på en systemkamera!!!!
Sagt och gjort, dagen efter tog jag min lilla söta bil (som förövrigt är trasig och står på jobbet och väntar på bättre tider) och åkte ner till JPS och köpte min Nikon D60 :D
Till er som känner mig funderar ni nog på vad jag ska med en sån kamera. Jaa...Jag har inte bra svar. Jag behöver en hobby helt enkelt och varför vänta till efter jul som jag tänkt när vi ska åka till London där man kan ta massor av fina bilder?

Nu väntar jag på att min man ska komma hit och att mamma ska laga klart maten!

Ryggbiff och klyftpotatis en tisdag. Nästan så man skäms;-) 

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh äntligen en ny liten uppdatering!

Vad roligt!!

Precis som du skrev har du all anledning till att skämmas ;-)

2008-11-04 @ 20:05:47
URL: http://blogg.passagen.se/zezziz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0