Fredag igen

Veckorna bara rinner iväg.
Igår var jag och Mikael uppe i Gbg. Först var jag på en intervju på IHM sen åkte vi till IKEA.
Där handlade vi det sista vi behövde till lägenheten. Eller ja, nästan. Fattas någon lampa där och någon tavla där men de kommer med tiden!

Ny vitrindörr inhandlas även och sitter nu fast på hyllan. Nu ska de endast justeras så dom sitter rakt men de får vänta tills imorgon när Mikael kommer hem från jobbet annars förstör jag väl en till :)

I morse var jag och tränade powerstep, skön start på dagen.
Har hunnit städa och plocka undan lite och ska snart göra lite lunch.

Fick precis sms av Frida och ikv. blir de grillning!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vi grillade också ikväll!!

Så himla gott det är!!!

2009-04-17 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0