Jag blir förbannad

Fick brev från a-kassan i torsdags då dom bad mig komplettera min ansökan om ersättning. Jag kollade igenom papperna men har ju skickat in de dom vill. Ringde strax efter 16 men då var det stängt. Ringde igen i fredags efter min träning vid kvart över 12. Då var det stängt. Då ska jag ringa på måndag tänkte jag och får absolut inte glömma det. Sagt och gjort, idag testade jag och ringde en tredje gång. Visserligen kom jag fram men en dataröst talade om för mig att min handläggare inte var anträffbar och att dom skulle koppla mig till någon annan. Där talar samma röst om för mig att det är många som ringer just nu och att jag ska återkomma senare. VAA???
Inte ens någon kö-system!

Tur att jag har mina semesterdagar och komp som rejmes betalar ut den 25 annars hade jag inte kunnat betala mina räkningar. Tack If Metall !

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej! Akassan är bara skit, hoppas det löser sig för dig! Japp, jag kikade på fredrik och filip.. Gäster var Marilyn Manson och Jonas Jardell, de va ju också en kombination ;P Det var väl ok.. sämre än boston tea party iallfall. Hoppas allt är bra! kram

2009-04-20 @ 10:45:15
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0