Matkrig

Igår öppnade City Gross i Halmstad. Massa bra fina erbjudande och vi behövde storhandla så vi tänkte att då åker vi dit och gör det.
Innan vi ens kommit fram till parkeringen ser vi bilar stå parkerade lite överallt utmed vägen. Är Halmstadborna så snåla tänkte vi och fortsatte fram till parkeringen och parkerade bilen. Alla kundvagnar och korgar var slut så fick börja plocka ihop maten i påsar. När vi kommit en bit in i affären ser vi kön!!! Som gick igenom HELA affären. Jag trodde inte mina ögon och frågade en väktare. Och jo, det var kön. Han tyckte vi skulle komma tillbka en annan dag när det inte var sånt hysteri för kön skulle ta flera timmar och stå i!
Vi la tillbaks maten vi plockat på oss och gick till bilen. Påväg därifrån blir vi fast bakom två tjockisar som går jämsides med varann och sin kundvagn på stora vägen (två idioter som parkerat 500 m från affären). Jag tutar på dom för att dom tar upp hela vägen.. Tanten går in till kanten och killen följer med men precis när jag börjar gasa på kastar han ut sig själv och kundvagnen framför bilen, jag får tvärnita för att inte köra över honom. Han är helt ursinnig, så förbannat att han tappat all kontroll av sig själv (typ som mig den gången jag och Ubah bråkade på ett bord i 8an). Han höjer knytnäven och tänkte slå den i huven men stannar handen 10 cm från den. Tur för honom säger jag bara...
Han springer runt till min sida och gapar och skriker och jag vevar ner rutan... Kan du vara lite mer oförskämd eller? skriker han. Men ni tar ju upp hela jävla vägen... Han tar fram knytnäven ytterligare en gång och bankar den här gången i rutan, så hårt att den lika gärna kunde spruckit. Jävla bitch skriker han, jag kallar honom jävla idiot sen gasar jag därifrån. 


Jag svor hela vägen till maxis parkering där jag tog mig en välbehövd cigarett men nu i efterhand tycker jag bara synd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0