Tyck synd om mig ! ! !

Då jag ligger hemma och är sjuk ringde en kollega till mig innan. Men kunde knappt prata med honom då min röst helt och håller verkar ha försvunnit?
Jag är förkyld som bara den. De känns som om ögonen hänger utanför och att huvudet är lika stort som en tellietubbie. Den där lila, tinky winky!!

Så det händer inte så mkt här. Gick och la mig 20.20 igår och gick upp 12.30...
Kan man sova bort det sjuka?





Föresten har jag världens sötaste man! Igår kom han hem med citron-te, isglass, tidning, halstabletter och godis!
Jag har helt klart valt rätt :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Han är ungefär lika bra som min man då ;-)

Krya på dig!!

2009-08-15 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0