Motivation

I morse bokade jag mitt första core-pass på flera veckor. Men i eftermiddags började jag tveka på om jag skulle orka. Jag var verkligen jätte trött och inte alls sugen på att hoppa upp och ner i en timme på en corebräda. Jag skickade sms till Mikael, Sofie och Linda och bad om lite motivation och fick motiverande svar tillbaks av både Mikael och Sofie. Linda däremot som brukar vara bäst på att finna anledningar till att göra både de ena och andra skrev något i stil med"Hoppa träningen och ta en öl istället, man lever bara en gång :-)" VAA?? Så skriver Linda aldrig. Hon är ju den ordentliga storasystern som tar hand om både mig och Peter.
Ajja, åkte till gymmet gjorde jag iaf och nu är jag om möjligt ännu tröttare än innan.

Nu väntar jag på att mina köttbullar ska bli klara någon gång så vi kan få lite mat i magen :-)

Kommentarer
Postat av: Storasystern Linda

Haha!!

Man behöver väl inte vara duktig jämt? ;-)

Fast det är ju du, som tränar, jobbar, sover, jobbar, tränar, jobbar, sover, jobbar, jobbar och tränar...

Jag borde också träna...suck...

2009-07-31 @ 12:01:24
Postat av: Jennie

Haha håller med dig riktigt besviken på Linda...haha

2009-08-07 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0