Spikmatta

Kom hem från gekås för en stund sen. Köpte de där vanliga man brukar handla; tandkräm, schampoo, plastpåsar mm... OCH en spikmatta!!
Den fick jag av min mor för att jag kommit in på högskolan!
Det har jag nog glömt skriva föresten. Jag har kommit in på valfritt ekonomiskt program på Halmstad Högskola! OCH IHM Business School! Har tackat ja till båda men de blir högkolan jag kommer börja. Iaf som det känns nu. Man vet ju aldrig hur det är fören man börjat!!

Nu ska jag snart gå till bulls för att möta syster, Terje och sötnöten Theo! Vi ska äta lite gott sen ska jag nog följa med dom bort till Nina som skulle ha lite fest. Blir nyktert för mig ikväll då jag börjar jobba kl 23 på mårtenssons!
Känns mycke bättre att se alla andra slösa bort sina pengar på alkohol och black jack medans man själv tjänar dom :-)

Over and out.


Visst ser den skön ut!

Kommentarer
Postat av: Storasister

Tack för en trevlig kväll på Bulls med god mat och dryck! Hoppas att du tjänade bra med pengar!

Hoppas vi ses snart igen! Pusselipuss

2009-07-26 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0