Duschdraperi-trassel

Det är mycket som skall fixas i vår nya lägenhet.
Lådor ska packas upp, möbler ska monteras ihop och väääldigt mycket ska inhandlas för att allt ska blir perfekt.
Var för en stund sen nere på stan för att köpa ett duschdraperi.
Hittade ett vitt med lite ränder på, ganska neutralt på clas ohlsson så jag köpte de och vandrade hem igen.
Väl hemma tänkte jag att jag skulle göra min man glad när han kommer hem ifrån jobbet genom att hänga upp det.
Jag menar hur svårt kan det va?
Så jag, stegen och duschdraperiet tog oss till badrummet men då upptäcker jag att det inte finns några krokar. Eller..I taket hänger runda ringar som inte går att öppna och på draperiet ser de likadant ut.
Så nu ska jag jag till clas ohlsson en andra gång idag för att handla krokar så jag får upp de j*vla duschdraperiet.

Fick en idé utav Mias blogg att baka. Negerbollar står de på min lista så får gå runt hemköp och köpa kakao:)

(Skulle gjort en sån där snygg länk till Mias blogg men fattar inte hur man gör så den kommer här istället :-) http://worldaccordingtomia.blogspot.com )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0