Emelier = Byggnadsolle!

Igår var vi och hämtade bordet och stolarna på mio.
Det jag tyckte var så skönt men att inte alla möblerna kom från ikea var att man slapp få allt i pyttesmå delar sen själv behöva lägga 2 veckor på att montera ihop dom. Enligt killen i affären när vi beställde det skulle det bara vara benen till bordet som skulle monteras ihop. 4 skruvar tänkte jag det är väl inget problem...
Nu sitter jag här och i hallen står 7 (!!!) kartonger med bord och stolar.
Så trött jag blir....

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Men fy f-n, så trött man blir! Jag trodde ju att det var det man betalade för när man valde att handla på MIO.



Hörde dock att du varit och köpt gardiner.

Så nu är det "bara" att boa in sig...

Jag kanske kan komma över någon dag om du/ni vill ha hjälp. Kramelikram

2009-04-01 @ 08:19:39
Postat av: Emelie

Ja, de trodde man inte när man beställde det.

Mamma var här i förra veckan och hjälpte mig med gardinerna, men tack ändå!

Du får komma ner och äta morotskaka någon dag för det har jag hela frysen full utav!

2009-04-07 @ 12:21:45
URL: http://mumeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0