Ingen träning idag heller.

Igår var det meningen att jag skulle till gymmet och träna corepuls. Passet började 18,30 och man måste anmäla sig minst 10 min innan passet börjar annars går platsen till nästa på vänte-listan. 18,15 kollar jag på klockan hemma, springer till bilen och kör bort. Självklart kommer jag försent och det blev inga lediga platser på passet. Alla löpbanden var upptagna så det var bara att köra hem igen.
Idag tänkte jag träna box. Har aldrig gjort de på sats innan men på friskis var det jätte kul så såg verkligen fram emot detta passet. När jag vaknade i morse var jag förkyld, näsan rinner och ögonen känns gigantiska (det gör dom alltid på mig när jag är sjuk!).
Jag blev nästan svettig av att diska innan så det måste väl säga lite om hur jag mår.
Jag försökte ignorera det in i det sista men passet börjar 17,30 så nu har jag avbokat det.

Blir så trött på att vara förkyld hela tiden!

Imorgon hoppas jag på träning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0