Vuxenpoäng till mig!

Idag ringde en kille från radiotjänst.
Dom hade sett min adressändring och undrade om jag hade teve och om jag hade tänkt betala tv-licensen.
-Eller står den på någon annan, frågade killen på andra sidan linjen.
-Ja, det gör min sambo svarade jag.

Sambo, gemenamt konto och storhandling? Vuxenpoäng till mig.

Imorgon beger vi oss till ge-kås för att inhandla lite lampor och gardinstänger.
Om någon vet vart man kan få tag på gardiner som är 3 m långa får ni gärna tipsa mig.
Sätter mig helst inte ner och syr om jag verkligen inte måste!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hittade dessa: http://www.perlan.org/?p=1318

Tror dock att priset är något högre än Hemtex, tyvärr, men skitsnygga är de!!

2009-03-25 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0