Syskonpartaj!

Igår hade vi inflyttningsfest för syskonen.
Blev riktigt lyckat faktiskt :)
Synd att Lilli, Magnus och Ted inte kunde komma bara. Men dom får komma hit en dag när Lilli är ledig istället!

Vi åt lite mat, pratade och hade trevligt och lite senare spelade vi spel. Absolut Överens och självklart vann jag och Mikael.

När det bara var Susann och Adam kvar kom gitarren fram och vi satt och sjöng (läs skrek) halva natten. Eller ja, var nog inte i säng förens tre-halv fyra!
Men skoj hade vi!

Tack alla underbara syskon, fruar, sambos och flickvänner för en jätte mysig kväll :)

Det här får vi göra om!

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Tack själv! Det var supermysigt!

God mat, smarrig efterätt och underbart sällskap.

Bättre kan man inte ha det!

Theo längtar efter sin moster, så hoppas vi kan ses snart igen! :-)

2009-05-03 @ 18:19:51
Postat av: Mia

Tack själva! Jag lyckades på något sätt bli klar med min packning någongång strax efter midnatt och sov mig sedan nästan hela vägen ner till Nairobi :)

2009-05-03 @ 22:33:03
URL: http://worldaccordingtomia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0