Falkenberg nästa

Hoppade upp ur sängen vid nio och började packa. Nu är jag nyduschad och ska snart sminka mig lite för att sen åka till Fbg.
Duktigt tycker jag då jag bara sovit i fem timmar kanske. Kan ju sova i bilen påväg mot Sthlm :)
Men måååste verkligen plugga lite..Funderar på att släpa med mig marknadsföringsboken (en bibel på 1200 sid. eng.) men vet inte om jag orkar bära den ;-) haha..

Nej men nu ska jag fixa mig lite, den här dagen kommer bli fantastisk!



Jag, Theo och Mikael på tåget hem från Köpenhamn


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh min lillplutt fick vara med på bloggen!!

Jippi!! ;-)

Det var en mysigt dag tillsammans med dig!

Ha det så bra i Stockholm!

kram

2009-10-09 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0