Första dagen avklarad

För att kommentera förra inlägget så slutade de med att jag satt i kö i 80 minuter och då tröttnade. Ringde upp från mobilen och fick svaret att tjejen jag pratat med nog råkat koppla mig på ett telenr som inte fanns eftersom linjen jag skulle bli kopplad på var ledig ! ! !
De löste sig iaf till slut!

Första föreläsningen gick bra, var dock lite svårt att hänga med för de gick så otroligt snabbt men de tar väl kanske några gånger innan man kommer in i de hoppas jag :)
Idag har vi första affärsredovisnings-föreläsningen. Ska sätta mig och läsa lite i boken så man förhoppningsvis är lite bättre förberedd!

Just nu har jag en snickare i lägenheten som kollar tätningslisterna runt fönsterna finns och är hela. Känns som de blåser rakt igenom lägenheten så blir nog till att byta ut ett par.

Ikväll blir det kåren..FEEEEEEST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0