Inlåst

Vi har haft lite problem med vårt handtag på ytterdörren. För ett par veckor sen var vår fastighetsskötare här och satte fast det då det inte är så roligt att få de i handen var och varannan dag. Men i morse när jag gick upp hade jag fått ett sms av Mikael där de stod att handtaget lossnat igen och att jag skulle ta de lugnt med dörren när jag gick till jobbet!
Så när jag väl skulle gå så smällde jag igen dörren (eftersom jag inte kunde dra i handtaget) de resulterade i att dörren stängdes men att handtaget på insidan trillade ner på golvet. Jag låste och gick till jobbet för delen som fortfarande satt kvar i dörren var den med pinnen som sitter genom dörren.
När jag jobbat klart kom jag hem och gick in. Stängde dörren och skulle sen sätta på handtaget på dörren igen! Jag var nog inte tillräckligt varsam då handtaget på utsidan trillade i marken så nu sitter jag här i lägenheten och kommer inte ut. Typiskt att Frida och Daniel är i Sthlm denna helgen.
Mikael är som tur är hemma om en timme!

Hoppas inte det börjar brinna för då blir jag inbränd. Och kom ihåg, händer det är allting Crendos fel ;-)


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha! Stackars liten!

Nu får väl hyresvärden se till att fixa det där handtaget!!

2009-09-19 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0