Workaholic

Mitt liv består för tillfället av jobb jobb och åter igen jobb. Vardagarna (och en del lördagar) spenderas på Rejmes medans ett par nätter och helgerna varje vecka spenderas bakom Black Jack-bordet på någon utav stans nattklubbar/pubar. I mitten av juli ska jag även jobbar för Högskolan i Halmstad med. Dock blir det sistnämnda inte så många timmar som tur är.

Här läser ni alltså om en tjej (kommer vägra kalla mig själv för kvinna tills jag är 65 år) som i princip inte kommer ha tid för några nöjen alls under hela sommaren 2010!

Förutom långhelgen v. 27 då hela tjejligan åker upp till världens bästa Anna i Norrköping för sol, grillning, BÅT-ÅKANDE, vin-drinkande, bastu, utgång mm mm mm...listan kan göras hur lång so helst! Taggad till tuuuuusen :D
Efter jobbet i morgon åker jag och Mikael till Falkenberg för att grilla och fira lillebror och Terje som fyller/fyllt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0