Ett vanligt telefonsamtal med sin kära

Min och Mikaels telefonsamtal tidigare idag
(som allt för oftast låter så här).

Jag - Vilken tid kommer du hem från jobbet idag?
M - Vet inte om jag hinner med 21:40 tåget så 23 eller 24. När åker du till skolan i morgon?
Jag - Kl 07:45 sen har jag ks-möte 17-?. När kommer du hem i morgon då?
M - Samma som idag skulle jag tro.
Jag - Synd, då sover jag när du kommer.
M - Jag måste nog jobba på fredag med :(
Jag - Det gör inget för jag ska till skolan på förmiddagen, jobba på banken på eftermiddagen sen till kåren på kvällen och fixa.
M - Ok. Då sover säkert jag när du kommer hem.
Jag - Mmm.. Men vi ses väl på lördag då?
M - Ja de gör vi! Puss puss
Jag - Puss



Och så här ser det ut, vecka efter vecka. Det blir så när den ena jobbar långa dagar i Göteborg och den andra pluggar på helfart, har 3 jobb och 2 styrelseuppdrag.

Men hey, söndagarna är min och Mikaels dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0