Sjukling

Jag har inte tid för det där. Att ligga hemma och vara sjuk. Totalvägrar! Låg hemma i stort sätt hela dagen igår med en dunderförkylning och feber. I morse trotsade jag och åkte till skolan. Obligatoriskt seminarium är inte värt att missa. Så nu är vårt kvalitativa undersökning om konsumentbeteende avklarad. Skönt! Har tre helt lediga dagar framför mig så borde vara fit for fight på måndag när allvaret börjar igen! Borde dock lägga dessa tre dagar till att plugga men vi får se hur pigg jag känner mig! Dock inhandlade jag mig ett par snygga svarta kilklacksboots igår. Det fick mig genast att må bättre! Har kollat nellys sida med jämna mellanrum men dom har varit slut ganska länge.. Var inne på att köpa ett par lilla men så såg jag igår att dom hade dom! Bara i 37! Wihooo tänkte jag och klickade hem dom! Tur var nog det för nu är dom slut igen! Japp, sann lycka det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0