Ska du ta en cigg? - Hoppas du får ett ligg!

Jag vill minnas att jag för inte så länge sen klagade på att det var för mycket arbeten i skolan osv.
Syftade då främst på vetenskaplig metod där vi har fem inlämningar av diverse slag plus en tenta.

Jag tar tillbaka det. Inte att det är mycket utan själva klagandet.
Jag skriver ihop med världens bästa människor och varje gång vi skrivit klart för dagen skickar vi undersökningen/uppsatsen/analysen till allas mail så alla kan läsa igenom den ifall något ska ändras. Och då har vi infört världens bästa tradition; Vi skriver ett rim och skickar med. En rolig intern grej. Det sista har varit att rimma på het, get, fet. Fråga inte varför, man blir rätt slut i huvudet att läsa vetenskaplig metod. Vi skyller på det!

Här kommer ett smakprov på rimmet till mig idag (!!!) på söndag är det Mineas tur och på måndag är det Amandas tur.
Säg inget jag vet, vi är störda.


Här kommer en analys
hoppas att den ger dig mycket mys
men ät inte chips
för då måste du göra dips
ta hand om din get
för annars blir den fet
men baka gärna en kaka
så att amanda och minea får smaka
För dom vill gärna bli feta
för dom kommer ändå alltid vara heta
Du är den bästa vi vet
och hälsa din get!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0