Vuxenpoäng a la Emelie och Anna

Jag och Anna leker vuxna ibland. Idag var en sån dag.
Då samlar vi ihop pantflaskor, tar med oss våra återvinningsbara plastpåsar (JA det är sant, vi har sånna), sätter oss i bilen och beger oss till MAXI Stormarknad. Väl där hämta vi en vagn, drar vi våra ICA-kort (JA vi använder dessa flitigt) och får varsin scanner i handen. Sen börjar storhandlingen!
Där går vi bland grönsakerna och diskuterar recept, mejeriavdelningen och diskuterar grädde och köttavdelningen och diskuterar om något är extra billigt eller inte.

Och så här håller vi på då och då.
Nu har det till och med gått så långt att Anna glömmer av vilken ost hon ska köpa och jag talar om vilken hon brukar köpa.

Sann vänskap det här!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ica-kort de är verkligen vuxenpoäng.. Peter har det också men jag känner mig fortfarande för ung ;-)

2010-10-14 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0