Otur

Otur är bara förnamnet.
Vecka 17 ska jag skriva två tentor. Självklart läggs båda in under inte bara samma dag utan även samma tid!
Vecka 21 är det dags igen och då läggs mina andra två tentor på totalt 22.5 hp in under samma dag... Efter lite runt-ringande får jag ändrat den ena så nu ligger de dagarna efter varandra.
Det slog mig dock igår att Linnéa och Magnus gifter sig den lördagen den 21/5.. Måndagen den 23/5 tentar jag jöken och tisdagen den 24/5 tentar jag statistik!
OTUUUUUUUR!!!!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Du får väl ha pluggat klart i god tid innan bröllopet :)

2011-04-01 @ 09:39:19
Postat av: Emelie

Givetvis!

Och som alla andra studenter är jag alltid ute i god tid och kan allt och lite till två veckor innan tentamen!

2011-04-01 @ 15:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0