Update

Skulle egentligen jobbat idag men sjuk som jag är fick jag stanna hemma.
Jag hatar att vara sjuk, speciellt när jag måste sjukanmäla mig. Jag trivs så bra på banken :)

För övrigt går tiden med stormsteg mot påsk, valborg och sommarlov! Vilket inte bara betyder ledighet utan tentaperiod * 2. Men det ska nog gå bra!

Om två månader bär den första resan till USA av. LA-LV-SF-NYC med Mikael, Daniel och Frida! Kommer bli så jävla grymt:-)

Om fyra månader bär den andra resan till USA av. Då åker jag till Florida Gulf Coast University och stannar fram till Jul!


2011 kommer bli det bästa året någonsin!


Bjuder på en bild från Lund!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter grymt. Skall bara fixa fram pengar så kommer jag och hälsar på :D. Snart ses vi!!! DÅ kanske vi borde ta en turtle dag, klä ut oss och kolla film :P.

2011-04-16 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0