Dag 1 Ft: Myers

Framme i Fort Myers!

Flygresan gick bra men kändes längre än var den var! Men så är det väl nästan alltid.

Framme i Miami gick jag och hämtade min bil som var en klass a (minsta bilen dom har).
Dock tyckte inte jag att den var så liten! haha :-)

Var framme i Fort Myers runt 24:00 (06:00 hos er), och somnade nästan direkt!

Vaknade gjorde jag tidigt och åkte då till walmart där jag handlade på mig allt från stekpanna och porslin till bananer och morötter!

En hel kundvagn fyllde jag!! haha :)
Nu ska jag åka och lämna tillbaka hyrbilen för att sedan gå på min första lektion!

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till min kära dotter. Kul att du kommit fram och verkar kunna anpassa dig till livet over there.

2011-08-24 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0