Så här bor jag!

Tiden springer iväg och nu är det en vecka sedan jag kom. Känns som det var igår typ!

Man kommer mer och mer in i allt som språket, vädret, tidsskillnaden (no more jet lag!).

Här kommer lite bilder så ni får se hur mitt rum ser ut mm :)




Utsikten man möts av när man kommer ner från trappan där jag bor




Jag bor i huset längst bort på höget sida









Så här ser mitt rum ut




Garderob och byrå




Skrivbord och säng


Det är inte stort och det ser mycket mindre ut på bilderna än vad det är i verkligheten.
Jag och mina saker får plats så jag är nöjd!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome!! :D helt okej boende ändå måste jag säga. Det kunde väl varit bra mycket värre.

2011-08-29 @ 10:32:53
Postat av: Linda

Vilken härlig utsikt och det ser ut att vara fint väder. Inte som här hemma. Här ösregnar (ja verkligen öööössssregnar) det verkligen och åskar titt som tätt. :-/

Kramelikram

2011-08-29 @ 10:35:14
Postat av: jennie

Ser ju jättefint ut. Vad härligt. E de havet eller någon sjö man ser? Kramar

2011-08-29 @ 11:49:48
Postat av: Linnéa

Ser jätte bra ut! Har du badat i havet än eller hur e vädret? Går det bra i skolan? Kram

2011-08-29 @ 19:09:48
Postat av: Emelie

Det är en sjö. Havet ligger ca 2-3 mil härifrån. Det är varmt och fint väder så man skulle kunna bada men stranden är avstängd för dom håller på att bygga om allt pga att en kille drunknade och fastna under en trampolin när han var full förra terminen....

Tur att det finns två pooler :-)

2011-08-30 @ 01:06:56
Postat av: Jennie

Ojdå. Men pooler låter ju också nice :D.

2011-08-30 @ 15:52:36
Postat av: Cecilia

Det är så det ska vara att vara student :) men det ser jätte fint ut, utsikten är perfekt!

2011-08-30 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0