Fullt upp

Ända sen min födelsedag i slutet på januari har vi bott i ett kaos. Köket har renoverats men nu är det ÄNTLIGEN klart! Snyggt blev det med:-)
Slänger in lite bilder när tiden finns!

Nu jobbar jag ons, tors och fredag på banken. Plugga ligger i prioritet med då jag tentar min första statistik-kurs vecka 11. Man blir alltid lite irriterad på sig själv när läraren går igenom något och säger: ”ni som har läst nationalekonomi - finansiell ekonomi känner ju igen alla dessa formler” NÄÄÄÄÄ det gör vi inte. Det är snart ett år sen vi läste den kursen!

Kommentarer
Postat av: Andréas

Menar du att du glömmer av saker du lärt dig i en kurs, jag kommer minsann ihåg allt jag pluggade, host host :)



Det är intressant dock att det ibland inte är förrän man får användning av något i en kurs 1-2 år senare man verkligen förstår vad det handlade om, det man gjorde i den tidigare kursen.



/Andréas

2011-02-24 @ 07:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0