USA here we come!

För tillfället är jag uppe i Gbg och hälsar på Mikael. Vi har påbörjat renoveringen av köket hemma så det är inte jätte kul att bo där just nu. Passar därför på att åka upp nu när jag ändå är ledig ett par dagar!

På lunchen idag träffade jag min bror och Walter! Man får ju passa på när man är här uppe, inte så ofta man ses annars!

Igår bokade vi äntligen vår resa till USA! Man har nästan inte vågat hoppas på det fören biljetten var bokad!
I Juni/Juli åker jag, Mikael, Daniel och Frida till Los Angeles - Las Vegas - San Francisco - New York i tre veckor.

Har ni några tips på vad man inte får missa, hotell eller något liknande får ni mer än gärna höra av er :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad härligt :D!

Snacka om häftig resa. Det enda jag kan tipsa om är att ta en sväng om Buenos Aires ;-). Staden är riktigt nice. Ha det bra Turtle!

2011-02-06 @ 03:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0