Vad är det för fel på er?

Tänkte bara meddela er om att ni blivit dåliga på att kommentera. Jag ser ju att ni är en hel del här inne och läser men ingen lämnar en hälsning :(
Är det för att ni tror att ni har det lika bra som mig? Jag kan ju tala om för er direkt att de har ni INTE (även om ni inte fått någon snö än).

Varför?

1. Det är en hel del plugg här MEN det hade varit ännu mer på HH.
2. Ni har ca 10 grader varmt - jag har 25-28 (det börjar bli lite kallt här nu).
3. Jag åker på kryssning till BAHAMAS i helgen - vad gör ni?


Nej jag tänkte väl det, slutdiskuterat.


Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Ha det nu riktigt bra på er kryssning. Inte alls avundsjuk. Vi ska ju åka tåg till Stockholm i morgon. De du..

2011-11-03 @ 16:27:08
Postat av: Linda

gråter

1. Jag är förkyld!

2. Jag vaknar si så där 5-7 ggr per natt av barnen!

3. Jag längtar efter min lillasyster!

Så det är min tur att åka på kryssning!!!! :-)

2011-11-03 @ 16:33:56
Postat av: Emelie

Linda - Vi får åka på kryssning när jag kommer hem! Och med kryssning menar jag färjan till Danmark, Tyskland eller finlandsfärjan ;-) Vi kanske kan ta med vår andra syster också?! :) Saknar dig med! <3

2011-11-03 @ 17:48:13
URL: http://mumeli.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha. FÖRLÅT. Ja menar vi gör ju inget alls här hemma så borde ha mer tid att kommentera :-). Men du kom hem nu istället så vi kan snacka. Annars är det rätt bra. Har flyttat in i vasastan nu :). Fast bara med bäddmadrasser haha. Så se till att komma hem och umgås med oss i gbg. Mys. Förresten jag vill oxå med på kryssning. Pusss turtle. Njut av kryssningen. Jag är grymt avis.

2011-11-04 @ 09:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0