Min helg

Jag sitter och tittar ut över ett regnigt campus. Det ser ut att regna fram till på torsdag för att sedan låta solen skina i helgen. Det börjar bli lite kallare här nu, och med kallare menar jag 25 grader. Det är ändå helt okej om ni frågar mig, hur varmt är det hemma? ;-)
I helgen gjorde vi massor av saker! I fredags åkte vi till busch gardens som är ett nöjesfält plus djurpark typ (bilder kommer!), i lördags blev det shopping och i söndags åkte vi till Sanibel, en strand i Ft Myers. Vädret var inte det bästa men vi stod ut 3 timmar på stranden iaf! Och gissa vad vi såg... DELFINER! Vilda och fria :-) Jag blev så paff att jag inte ens tog fram kameran!

Nu ska jag åkergå till mitt pluggande, hoppas allt är bra med er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa och mamma

Tur det var fint väder när vi var där.

2011-10-24 @ 11:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0