En vecka med mamma och pappa

Det har varit en riktigt bra vecka med mamma och pappa.
Jag lovade lite bilder och här kommer en del utav dom!

Tack för en underbar vecka mammi och pappi! <3


Utsikten från hotellet


image description
Utsikten från balkongen



Mamma och pappa på Lincoln Rd, Miami



På nexxt, Miami



Jag och pappa i Miami



Jag på SoBe



Alla tre



Mamma och pappa på Sanibel Beach



Väntar på middagen på hotellets restaurang



På outback Steakhouse, GCTC


Mamma och pappa med pappas gratis efterrätt (han fick den av servitören eftersom han fyllt år!)



Jag och mamma sista kvällen i hotellets pianobar



Mamma och pappa släpper av mig hemma och rullar mot flygplatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0