Tredje gången gillt - MIAMI!

Har haft en riktigt bra helg i Miami innehållandes mest sol och fest.
Det har regnat men vi har lyckats tajma in våra sol-timmar ganska bra. Sen har vi festat en hel del och sovit alldeles för lite. Men är man i Miami så är man :-)

Vid lunch i fredags var vi framme i Miami och gick ner till stranden direkt. Rätt som det var började det regna men vi skyddade oss under parasollet och helt plötsligt hade regnet svept förbi.
På kvällen gick vi ut och åt på Nexxt för att sedan gå tillbaks till vårt hostel och förfesta. Natten spenderades på Amnesia och efter 2 (!!!) besök på Big Pink för lite nattamat (jag åt bara en gång dock!) gick vi och la oss runt 06:30.

Lördagen började vid 10:00 när vi gick ner till stranden, där blev vi liggandes halva dagen för att sedan ta tag i festandet igen. Vi drog på oss våra halloweenkostymer och tillbringade natten på Club Play. Tidigt på söndagsmorgonen däckade vi efter en del flummande nere i baren på vårt hostel.

När vi vaknat på söndagen och packat ihop våra saker körde vi tillbaka till Fort Myers igen.

Bjuder på lite bilder från helgen, det finns fler på facebook för er som har det :-)


Carl, Axel, jag, Larissa och Julian påväg hem från stranden

SoBe

Jag och Axel gömmer oss från regnet

Axel, Carl, jag och Julian i våra helfestliga kostymer

Julian, jag och Axel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0