VT-12

Jag blir förbannad.
Jag sitter och söker kurser inför våren 2012, förhoppningsvis läser jag på handels då men om jag inte kommer in behöver jag en back-up plan.

I Halmstad har jag platsgaranti till alla kurser där jag har behörighet, vilket tidigare varit uppsjö med kurser att söka. Tills nästa termin; HH ska spara pengar och ställer i princip in alla kurser de tidigare undervisat i. Man kommer inte kunna läsa någon nationalekonomi, statistik och flera företagsekonomikurser som är obligatoriska är inställda.

Kolla här det är ju ett skämt! (får man ens göra så här?) Någon som har förslag på kurser att läsa, djurskydd II, livsmedelskemi eller våtmarksteknik kanske?

HH hamnade på plats 10 av 13.
(Gud om du finns där uppe låt mig komma in på något av mina andra alternativ, snälla!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men det måste ju vara ett skämt? Vad f-n har hänt?

Helt sjukt ju. Men du behöver inte vara orolig klart du kommer in på handels. Puss puss

2011-10-16 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0